Основні напрями роботи циклової комісії
-
інтеграція традиційних педагогічних підходів із сучасними інноваційними методами навчання;
-
упровадження новітніх наукових досягнень, цифрових технологій, офісного програмного забезпечення та сучасної техніки;
-
забезпечення відповідності навчально-методичного забезпечення державним стандартам фахової передвищої освіти;
-
модернізація змісту фахових дисциплін відповідно до актуальних вимог ринку праці;
-
удосконалення організаційних форм освітньої діяльності;
-
підвищення рівня професійної та методичної компетентності викладачів;
-
надання консультативної та методичної підтримки молодим викладачам;
-
реалізація міжпредметних зв’язків у підготовці фахівців сфери секретарської та офісної діяльності.
Зміст роботи циклової комісії
-
контроль виконання навчальних планів і програм із дисциплін циклу;
-
обговорення та затвердження робочих навчальних програм, планів роботи викладачів, навчальних кабінетів, предметних гуртків;
-
розробка та актуалізація комплексів навчально-методичного забезпечення дисциплін;
-
внесення змін та уточнень до навчальних програм відповідно до сучасних освітніх стандартів і професійних вимог;
-
упровадження комплексних заходів щодо підвищення якості фахової підготовки здобувачів освіти;
-
розробка та реалізація сучасних методик проведення лекційних, практичних та семінарських занять;
-
організація та контроль виконання курсових робіт, навчальних проєктів тощо;
-
удосконалення системи практичної підготовки студентів, підвищення її відповідності вимогам роботодавців;
-
підготовка методичних рекомендацій із використання цифрових технологій, інформаційно-комунікаційних засобів та сучасних дидактичних методів;
-
рецензування та обговорення навчально-методичних розробок, статей та навчальних програм викладачів комісії;
-
підготовка матеріалів для проведення контрольних робіт, заліків, семестрового контролю;
-
контроль якості знань, умінь та навичок студентів;
-
керівництво науково-дослідницькою діяльністю студентів;
-
організація самостійної, індивідуальної та проєктної роботи здобувачів освіти;
-
проведення тижнів циклової комісії, науково-практичних конференцій, олімпіад, конкурсів;
-
робота з обдарованою молоддю, участь у фахових конкурсах та професійних змаганнях;
-
проведення профорієнтаційної діяльності в закладах загальної середньої освіти;
-
сприяння працевлаштуванню випускників та підтримання зв’язків із роботодавцями та стейкхолдерами;
-
організація підвищення кваліфікації викладачів;
-
здійснення системної виховної роботи за ключовими напрямами: патріотичне, естетичне, екологічне, моральне, трудове виховання та формування здорового способу життя;
-
моніторинг професійної діяльності викладачів за результатами навчальної, методичної та організаційної роботи.