Про циклову комісію

Основні напрями роботи циклової комісії

  • інтеграція традиційних педагогічних підходів із сучасними інноваційними методами навчання;

  • упровадження новітніх наукових досягнень, цифрових технологій, офісного програмного забезпечення та сучасної техніки;

  • забезпечення відповідності навчально-методичного забезпечення державним стандартам фахової передвищої освіти;

  • модернізація змісту фахових дисциплін відповідно до актуальних вимог ринку праці;

  • удосконалення організаційних форм освітньої діяльності;

  • підвищення рівня професійної та методичної компетентності викладачів;

  • надання консультативної та методичної підтримки молодим викладачам;

  • реалізація міжпредметних зв’язків у підготовці фахівців сфери секретарської та офісної діяльності.


Зміст роботи циклової комісії

  • контроль виконання навчальних планів і програм із дисциплін циклу;

  • обговорення та затвердження робочих навчальних програм, планів роботи викладачів, навчальних кабінетів, предметних гуртків;

  • розробка та актуалізація комплексів навчально-методичного забезпечення дисциплін;

  • внесення змін та уточнень до навчальних програм відповідно до сучасних освітніх стандартів і професійних вимог;

  • упровадження комплексних заходів щодо підвищення якості фахової підготовки здобувачів освіти;

  • розробка та реалізація сучасних методик проведення лекційних, практичних та семінарських занять;

  • організація та контроль виконання курсових робіт, навчальних проєктів тощо;

  • удосконалення системи практичної підготовки студентів, підвищення її відповідності вимогам роботодавців;

  • підготовка методичних рекомендацій із використання цифрових технологій, інформаційно-комунікаційних засобів та сучасних дидактичних методів;

  • рецензування та обговорення навчально-методичних розробок, статей та навчальних програм викладачів комісії;

  • підготовка матеріалів для проведення контрольних робіт, заліків, семестрового контролю;

  • контроль якості знань, умінь та навичок студентів;

  • керівництво науково-дослідницькою діяльністю студентів;

  • організація самостійної, індивідуальної та проєктної роботи здобувачів освіти;

  • проведення тижнів циклової комісії, науково-практичних конференцій, олімпіад, конкурсів;

  • робота з обдарованою молоддю, участь у фахових конкурсах та професійних змаганнях;

  • проведення профорієнтаційної діяльності в закладах загальної середньої освіти;

  • сприяння працевлаштуванню випускників та підтримання зв’язків із роботодавцями та стейкхолдерами;

  • організація підвищення кваліфікації викладачів;

  • здійснення системної виховної роботи за ключовими напрямами: патріотичне, естетичне, екологічне, моральне, трудове виховання та формування здорового способу життя;

  • моніторинг професійної діяльності викладачів за результатами навчальної, методичної та організаційної роботи.